петък, 12 ноември 2010 г.

Как най-точният хороскоп ме намери

"Словото е ваше, държите думите в ръката си - правилните думи, които да внесат мир и разбирателство в средата ви и да я подредят така, както само вие я виждате в съвършеното й проявление. Имате нужда да общувате, да поучавате, да осветлявате. Хубавото е, че го правите не от висотата на авторитета, а заставайки на равна нога с отсрещния, пращайки му от своята обич. Това се усеща и със със сигурност ще бъде оценено. Ако сте пишещи хора, които използват словото за себеизразяване и канал за реализация на творческата си енергия, възползвайте се от креативната вълна , която ви поема и напишете най-красивите си стихове и най-проникновените си есета. Те ще стигнат до адресата си."

Не, не цитирам пасажи от нечия проповед!!! Бързам да поясня, че това е хороскопът за месец ноември за зодия Дева в брой 25 на сп. "Прическа&Стил". Направо не е за вярване! Аз бях в такъв сладък потрес докато го четях, че трябваше набързо да го споделя с любимия и да му покажа черно на бяло, за да види как Съдбата ме е открила чрез това послание.
Вярвайте ми, това е последното място, на което съм подозирала наличието на хороскоп в стил, различен от твърде общото и простовато-посредствено звучене. Обкиновено се разграничавам от жените, които следят треторазрядни хороскопи и се опитват напразно да ги впишат във всекидневието си. Не искам с това да обидя списанието, което имам навика да разгръщам най-вече в салоните за красота, но просто реших да прочета рубриката непреднамерено и като забавление. Не по-малко случайна и спонтанна беше и покупката на списанието. Явно всички пътища са ме водили натам ;))
Не съм си представяла и за миг, че ще бъда открита и разкрита публично чрез един невинен хороскоп. Настина съвпадението ми се стори изключително приятно и зареждащо. Сякаш изцяло фактите от последните дни: желанието ми да създам свой блог, интродукцията ми  за анонимността и особено разсъжденията ми от последната публикация върху случайността и несъзнателното насочване на енергията ни към нещата, които искаме да привлечем върху себе си, сякаш астрологът автор на хороскопа е уловил честотата на моите вълни.
Чудно ми е до каква степен другите представители на моята зодия биха се отъждествили с тази месечна прогоноза  - дали ще се разпознаят в нея или ще я игнорират тотално. Но нека оставя тези размишления изцяло на тяхното внимание.
Егото ми нашепва само, че вибрациите за творческа енергия, които споменава хороскопът, се вписват изцяло в моя Път и те са най-важното за мен на този етап. А мисълта, че тези вълни биха могли дори да стигнат по-далече и биха имали благотворен ефект и върху други хора само може да ме направи още по-щастлива!! Значи всяка моя дума и намерение ще са си стрували!


Невероятно е как един хороскоп в едно лайф-стайл списание може да се превърне в истинско вдъхновение и споделена наслада! Благодаря ти "Прическа&Стил"!!!! И за да засвидетелствам искрената си благодарност мисля да променя прическата си в най-близко време ;))

Няма коментари:

Публикуване на коментар